dimecres, 17 de novembre del 2010

Propaganda electoral del PP de Catalunya

He rebut a casa una carta amb propaganda electoral del Partit Popular de Catalunya - amb remitent -  i he pensat que, com que no m'acaben de fer el pes (eufemisme de no els puc ni veure, ideològicament parlant), potser seria bo que exercís el meu dret de cancel.lació de dades. 
He preparat una carta basant-me en una tipus que tenen al web de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades. Si la llegeix algun jurista i creu que, per alguna raó, és incorrecta o bé conté incorreccions, si us plau que m'ho faci saber perquè la enviaré.
Us la copio:

"Senyors,
Em dirigeixo a vostès perquè he rebut una carta adreçada a la meva persona amb propaganda electoral de la seva formació política.
En conseqüència amb el meu perfil personal, interessos socials, qüestions de consciència, d’idees i de pensament íntim, em sento ofesa amb els idearis de la seva formació política així com amb els postulats dels seus líders, militants i simpatitzants, el que considero raó més que suficient per no voler rebre cap mena d’informació relacionada amb el Partit Popular de Catalunya ni per voler que les meves dades personals estiguin o quedin arxivades en els seus fitxers.
Així doncs, en base a tot l’anteriorment exposat, sol·licito que:
Primer: D’acord amb el que estableix l’article 16 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, cancel·leu totes les meves dades personals que continguin els vostres fitxers.
Segon: En el termini de deu dies des de la recepció d’aquesta sol·licitud, es faci efectiva aquesta cancel·lació, per la qual cosa demano que me la comuniqueu una vegada realitzada, o bé que m’indiqueu el motiu pel qual la persona o entitat responsable del fitxer considera que no és procedent.
En cas que no s’atengui aquesta sol·licitud en el termini esmentat, entendré que puc interposar la reclamació oportuna a l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades per iniciar el procediment de tutela dels drets, d’acord amb l’article 16 de la Llei 32/2010, de l’1 d’octubre, de l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
Adjunto còpia de la carta rebuda i fotocòpia del DNI.
Data
Firma"

Potser comença a ser hora de fer allò que puguem fer.
Salut.

2 comentaris:

Barranca't ha dit...

Molt bona! Jo, d'igual manera que no puc apostatar perquè no estic batejat, tampoc puc demanar-los res d'això als impopulars populars perquè no em tenen fitxat que jo sàpiga... estic de pega perquè em faria inclús una certa il·lusió...

Mariteixi Anderson ha dit...

Gràcies.

Publica un comentari a l'entrada